Rich Mess: egy igazi New York-i brand
Ryan Richmond 2018-ban alapította meg a Rich Mess brandet egy kirívó, megosztó luxusmárkaként New Yorkban. Inspirációjában az eufórikus éjszakákat pszichedelikus nappalok követik, sodródva új barátok mellett, akiknek a neveit rég elfelejtettük. Rich Mess padlógázzal jön. Soha nem kér bocsánatot. Soha nem mond nemet. Soha nem hátrál meg. Rich Mess a társadalom trendi kirekesztettjeinek készül, akik sütkéreznek a valóság zord, mocskos szépségében. Láss át a tökéletesség látszatán, és gyönyörködj a mögötte rejlő extravaganciában!
Rich Mess niche parfümök
Christophe Laudamiel (The Zoo, strangelovenyc, Grandiflora) mester parfümőr kreatív zsenije irányításával Rich Mess esztétikai vadságát sikeresen átvetítette a niche parfümök világába is. A két stílus lázadó első együttműködése, a Rich Mess Original (Eau de Parfum) azonnal el is nyerte a Legjobb Parfüm Díjat az Art and Olfaction Awards-on 2019-ben a független kategóriában.
Rich Mess lassú és fokozatos fejlődése a kommersz és dizájner parfümök elburjánzását helyezi célkeresztbe. A műfajt meghazudtoló illatokra összpontosít, amelyek egyszerre izgalmasak, kihívást jelentenek és gondolatokat ébresztenek. Dekadens, soha nem kér bocsánatot és mindig többre vágyik: Rich Mess azoknak szól, akik felsikoltanak: MESS ME UP!
Brand biográfia: egy parfümház, ami a high fashion-ből nőtte ki magát
Ryan Richmond, a szenvedélyes művész New York-ba költözött, hogy a Pratt Institute-ban tanuljon, ahol a rajzolás és festészet mellett divat reklámozással, art directing-gel és grafikai tervezéssel is foglalkozott – olyan készségekkel, amelyek lehetőséget nyitottak számára, hogy olyan csúcskategóriás luxusmárkáknál dolgozzon, mint pl. Alexander Wang, Tom Ford, David Yurman, Jimmy Choo és még számtalan más brand. Ryan azonban csalódott az iparágban tapasztalt lélektelenség miatt, és azzal a küldetéssel hagyta el azt, hogy visszatérjen saját márkájával, amely az ő etikája szerint működne. Mielőtt elhagyta a divatipart, találkozott Christophe Laudamiel mester parfümőrrel, aki 2018-ban életre keltette Ryan olfaktív vízióját.